قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

هديه خدا

1392/12/1 15:44
441 بازدید
اشتراک گذاری

در دوردستها که خدامیان چشمهایت خانه کرده بود...
من بیقرار منتظر آمدنت بودم و توکه انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان طنین آوازتوبود که انگارگوشهایم جزتو نمیشنید...
خداوند تورا به من هدیه دادو من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شودانگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.
دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.
از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست...تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...
اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.
آرام جان من....اگرآزردمت یافراموشت کردم...فراموش مکن که تورا با فرشته ها پیوند زده اند.میان باغچه کوچک بهشتی خود...جایی برایم بگذار
همیشه دوستت دارم
کسی که روزی مادر صدایش خواهی زد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نی نی شیطون
1 اسفند 92 14:14
سلام ممنون که بهم سر زدید منم لینکتون کردم
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 0:38
سلام عزیزم چه نی نی نازی دارین ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی ایلیا جون عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان النا
2 اسفند 92 0:51
سلام چه شاهزاده جیگـــــــــــــریخدانگهش داره برات لینکی جوجو
♥مامان عطيه و بابا امير♥
پاسخ
عزيزم چرا آدرس ندادي؟
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 15:31
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 13:35
ممنون عزیزم منم گل پسرتون رو لینک کردم
مامان ایلیا جون
4 اسفند 92 12:14
سلام چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید ایلیا جون بیا با هم دوست بشیم
saeedeh
5 اسفند 92 14:00
ماشالا خدا ببخشش
مهناز
5 اسفند 92 14:05
خدا حفظش کنه فرشته کوچولوی نازی دارین به ما هم سری بزنید با تبادل لینک موافقم
ابجي سجا
5 اسفند 92 15:23
الهي فدا گل پسر
ابجي سجا
5 اسفند 92 15:38
الهی کلبه ی قلبت ،درش سمتِ خوشی واشه نبینم رنگِ غمگینی ، رو دیوارِ دلت باشه (مالک سواعدی)
نجمه مامان امیرعلی
6 اسفند 92 19:09
سلام عزیزم خوبی دردونه ی نازت خوبه وااااای چه عکسای نانازی خداپسرنازمونو حفظ کنه زنده باشه پس من چه قدراز پستای دردونه ایلیاعقب افتاده بودم عزیزه خاله سعی می کنم زودتر بیام بهت سربزنم اینم دوباره ازطرف منو امیرعلی واسه ایلیا نازی
مائده
7 اسفند 92 14:34
ممنونم که بهم سر زدی
mamane YaSnA
7 اسفند 92 18:05
salam atiyeh khanoom u ham k esmet mse mane !! misi k omadi pishemoon link shdi bazam biya pesmale mallloooos 1 dneiiiiiiiiiii
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:01
بــرایم مثــل همیــن ”بهــار” می مــانی آمــدنت را همیشـــه تحــویل میگیـــرم...
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:08
به اندازه ی تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی
مامان گلشيد
8 اسفند 92 11:38
اي جونم چه ني ني نازي خدا حفظت كنه لينكيدمت عزيزم
مثل هیچکس
8 اسفند 92 14:31
ممنون از اینکه بهمون سر زدید .شما رو لینک کردیم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 اسفند 92 9:25
ممنونم عزیزم از لطفتون که به ما سرزدید وای چه عسلی دارید چقدر بانمکه خدا نگهداره براتون عزیزم سید هم که هست یه بوس آبدار از ایلیا جون