قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

سالگرد ازدواج مامان عطیه و بابا امیر

1393/3/23 0:00
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

امسال نیمه شعبان دومین سالگرد ازدواجمون بود

که مصادف با 7 ماه و 5 روز بودن قلب مامان و بابا

مادرجون شام درست کرد و اونجا دور هم بودیم

و اولین سالگردی که سید محمدایلیا با ماست

پسندها (5)

نظرات (15)

mamane radin
24 خرداد 93 10:33
سلام مامانی مبارک باشه انشااله همیشه در کنار هم خوشحال و خوشبخت باشید
خاله مینا
24 خرداد 93 11:18
سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم خانومی ایشالا هزارسال کنارهم خوش باشین ازجای من میوه عشقتون، ایلیاجونمو ببوس
مامان آتریسا
24 خرداد 93 13:09
سالگردازدواجتون مبارک عزیزم.ان شااله همیشه درکنارپسملی گلتون به شادی باشید
نادیا ومامانی
24 خرداد 93 16:20
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا به پای هم پیر شین 22 خرداد تولد دو سالگی نادیا بود
ابجی سجا
25 خرداد 93 17:19
مبارك باااااااااااشه خاله جون
ابجی سجا
25 خرداد 93 17:20
مـن موندم این فامیلایِ ما چــــــــــــــــــرا دقیــــــــــــــــــقن تو فصل امتحانات دلتنگِ دیدنِ رٌخ ما میشن :| هـــــــــــــی دلشون مهمونی میخواد :| خو ی زره انگیزه برا مشروط نشدن و نیافتادن و اینا پیدا میکنیم.. اونم میزنن از بیخ و بن نابود میکنن :|
ابجی سجا
25 خرداد 93 17:20
دروغــــگو ادم بدی نیس!!!زیرا میداند حقیقت تــــلخ است.... لذا نمیخواهد باعث اوقات تلخی مردم بشود.....
مامان رادینی
25 خرداد 93 18:37
به بههههههههههههههه مبارک باشه ان شاالله 120 سال در کنار هم خوش و خرم باشین و سایتون بالای سر ایلیا جونی باشه
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 22:05
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█خیلی مبارکه شادو سلامت باشین
ابجی سجا
26 خرداد 93 19:04
به دوستم میگم این پلنگه؟میگه پ ن پ شیره خالکوبی کرده جلب توجه کنه!!!!
ابجی سجا
26 خرداد 93 19:04
رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!
ابجی سجا
26 خرداد 93 19:05
اعتراف میکنم این من بودم که تو مدرسه میرفتم توالت جای رنگ ابی و قرمزشیر رو عوض میکردم. قیافه بچه ها بعد اومدن از توالت خیلی دیدنی بود
ابجی سجا
26 خرداد 93 19:05
اعتراف میکنم به قدری که برای تابستونم برنامه ریزی کردم، برای ایام مدرسم نکرده بودم :|:|
ابجی سجا
26 خرداد 93 19:06
رفتم سر قبر بابابزرگم یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟ پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به مردن که نره..
مامان عرفان
27 خرداد 93 21:01
هورا هورا هورا. مبارکه. عزیزم. انشالله عقد پسرت