قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

7 ماه و19 روز

1393/4/6 22:43
510 بازدید
اشتراک گذاری

یه پسر دارم شاه نداره

از خوشگلی تا نداره

به کس کسونش نمی دم

به کسی نشونش نمی دم

به کسی میدم که کس باشه

شیرین عسل و جیگر باشه

شاه بیاد با لشگرش

شاهزاده ها دور و برش

واسه دختر کوچیکترش

آیا بدم آیا ندم

به کسی میدم که کس باشه

واسه مامانش جیگر باشه


زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

پسندها (12)

نظرات (36)

ابجی سجا
7 تیر 93 18:31
الهي قربونت عزيزم
ابجی سجا
7 تیر 93 18:32
فرشته ها همیشه وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوســـــــــــــــــــــــــت... !!! تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبـــــــــــــالم....
ابجی سجا
7 تیر 93 18:32
ای دوست به پای هرگلی خارنشو/ باهرکه دم از عشق زده یار نشو/ بی تو در خلوت دل چشم به راحت دارم/ چه کنم دست خودم نیست که "*دوستت دارم*"
ابجی سجا
7 تیر 93 18:32
به حساب جاری قلب طلایی شما، صد میلیون عرض ادب واریز شد شما می توانید با مهر کارت خود هر آنچه را لازم دارید برداشت کنید. بانک توسعه محبت
ابجی سجا
7 تیر 93 18:33
من کسانی را ک به خاطر خوبی هایم مرا میخواهند...نمیخواهمممم کسانی را میخواهم ک با دانستن بدی هایم باز هم مرا میخواهند
مامان حبه قند
7 تیر 93 20:05
عزیز چقدر ناناز داره بازی میکنه راستی این استخر بادی رو واسش چند خریدی؟
mahasa
7 تیر 93 23:02
سلام عزیزم وب خوبی داری به منم سر بزن نی نی تم نانازی
ابجی سجا
7 تیر 93 23:35
رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن / گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور / در گذرگاه هــر مــــسلمــان است
ابجی سجا
7 تیر 93 23:37
السلام ای میهمانی خدا / ماه خوب آسمانی خدا السلام ای روزه داران السلام / عاشقان مخلص ماه صیام . .
ابجی سجا
7 تیر 93 23:38
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت التماس دعا
باران قاصدک
8 تیر 93 15:33
*.¸.*´ ¸[گل.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ( ¸.•´ (¸.•´ . •´ ¸¸.•¨¯`• _____________ ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**________*** _***____ماه_رمضان______ _*** _***______دوستی بامحبو ب *** __***______دلها ست _*** ___***_____مبارک______*** ____***______________*** ______***__________*** ________***______*** __________***__*** ____________***** _____________ ,•’``’•,•’``’•, .’•, ,•’ `’•,,•’_التماس دعا دوباره سلام قدرتی*(¸.•*¨(¸.•*¨
تارا
8 تیر 93 21:46
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . . ماه رمضان مبارک
مامان مائده
8 تیر 93 23:11
ماماني چه عكساي هنرمندانه اي
مامان مائده
9 تیر 93 14:53
عزيزم منم لينكت كردم اميدوارم بتونيم دوستاي خوبي براي هم باشيمراستي خصوصي داري
ابجی سجا
10 تیر 93 13:51
پروانه به شمع خورد و پرش سوخت.آنكه از دوست جدا شد جگرش سوخت.من و شمع و پروانه هر سه بسوختيم. پروانه پرش شمع سرش من جگرم سوخت.
ابجی سجا
10 تیر 93 13:57
تورو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم ^_^ . . . |-|@$T!
ابجی سجا
10 تیر 93 13:58
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم
ابجی سجا
10 تیر 93 13:59
چشم از قلب شکایت کرد و گفت:تو چرا عاشق میشوی و من باید اشک بریزم؟ قلب گفت:تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم...!!!
ابجی سجا
10 تیر 93 13:59
تــــــو ... چـــــﮧ لبـخــــــــــند زیبـــــــایــے دارے ... کــﮧ هـــر ســـــال در قــــلــب مــن اُسکــــــار میـــبرد !!
ابجی سجا
10 تیر 93 13:59
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم…، از تمام زمین یک خیابان را…، و از تمام تو…، یک "دست"...، که قفل شود در دست "من"...!!!
ابجی سجا
10 تیر 93 14:00
" لــااقـــــل بـگـــو نــمــی خـــــواهـــی بـــرگـــــردی ایــنــطـــــوری تـکـلـــیــفـِ خـــــودم را مــی دانــــم و بـــــــــــاز... مــنـتـظــــــرت مـــی مـــــــــانـــم !!! "
ابجی سجا
10 تیر 93 14:00
هروقت بهت میگم دوستت دارم میخندی... پس یه دل سیر بخند چون به اندازه تموم خنده های قشنگت دوستت دارم!
ابجی سجا
10 تیر 93 14:06
گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات، که حتی مژه بر هم نزنی؛ مژه بر هم نزنم تا که زدستم نرود ناز چشم تو بقدر مژه برهم زدنی!!!
مامانِ بهار
10 تیر 93 15:50
چه پسر کوچولوی خوشگل و بانمکی .. هزاررر ماشالله
مامان مهنوش
10 تیر 93 18:00
ماشالا به این گل پسر نازنین..خدا حفظش کنه
ابجی سجا
10 تیر 93 21:17
کاش سزای دل شکستن مرگ بود اون وقت کسی از ترس جونش دل کسی رو نمیشکوند
ابجی سجا
10 تیر 93 21:19
رویت کنندگان هلال ماه؛ علت عدم رویت هلال ماه رو در اول ماه مبارک رمضان امسال وجود تعداد زیادی کلیپس نورانی در آسمان ایران اعلام نمودند.
ابجی سجا
10 تیر 93 21:19
مروز چه روزیه ؟! . . . . . . بذار فکر کنم! چی شده بود؟ . . هیچی ولش کن یادم نمیاد!! (ستاد حال گیری روز تولد دوستان)
ابجی سجا
10 تیر 93 21:19
دستـــ رو دلم نزار . . . . . . . . . . . . . . که نامحـــرمی )
ابجی سجا
10 تیر 93 21:20
تا ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺧﻮﻧﺪﯼ؟! . . . . . . . . . . ﺭﺍﮐﺪﻭﺥ ... ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪﺍﺩ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﻣﺮﮔﺸﻪ ... ﮔﻔﺘﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺸﻪ ﺍﺯﺵ ﯾﻪ ﻧﮑﺘﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﻧﺸﺪ. ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻭﻗﺘﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﻋﺮﺿﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ :|
ابجی سجا
10 تیر 93 21:20
همیشه لازم نیست کار بزرگی کنی و الگو بشی،میتونی هیچ کاری نکنی و درس عبرت بشی :|
ابجی سجا
10 تیر 93 21:21
در این هیاهو کسی را نمی بینم...شاید چشمانم انتظار تو را دارند! شایدم عینکم را فراموش کرده ام...
ابجی سجا
10 تیر 93 21:21
نبار لعنتی عشقم با معشوقش بیرونه سرما میخوره . . . . سنگ ببار که جفتشون بمیرن :|
ابجی سجا
10 تیر 93 21:22
تا حالا دقت کردیـــن؟؟؟ . . . . . . چیـــــــــــــــــه؟؟؟ کجا داری میـــــــــای؟؟؟ منتظر جوابم.. جملم سوالی بـــــــود... میگم تاحالا به چیزی دقت کردین؟؟؟
ابجی سجا
10 تیر 93 21:23
غمگینم . . . . . . مثل کسی که ۳۰ کیلو باقالی پاک کرده و همش زرد بوده خخخخخ مدیونید فکر کنید مامانم بوده هااا
parsa partovi
16 تیر 93 2:12
Woow che ghashang shodi azizammmm★☆★☆★☆★
♥مامان عطيه و بابا امير♥
پاسخ
ممنون پـــارســـا جووون بازم بیا خوشحال میشیم