قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

تشکر از مامان و بابام

1393/4/11 0:59
959 بازدید
اشتراک گذاری

زیباساز

این پست رو فقط بخاطر مامان بابام گذاشتم

منو سیدامیر بخاطر زحمت هایی که  واسه محمدایلیا میکشین کمال تشکر داریم

زیباساز

تو بجای منم داری زجر می کشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو بجای منم پرغصه شدی

نزار خسته بشم نگو خسته شدی

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم

نگران منی مثل بچگیام

تو خودت می دونی که من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بذاری محاله بتونم

دلم دیگه دلتنگیاش بیشماره

هنوزم به جز تو کسی رو نداره


عوض می کنی زندگیم رو تو به من یاد دادی عاشققی رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم

نگو دیگه آب از سر من گذاشته

مگه جز تو کی سرنوشت رو نوشته

تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی ..

یه غرور یخی

یه ستاره سرد

یه شب از همه چی به خدا گله کرد

یدفعه به خودش همه چی رو سپرد

دیگه گریه نکرد

فقط حوصله کرد ..


نگران منی

به تو قرص دلم , تا کنار منی نمی ترسه دلم

بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر

بذار گریه کنم پیش تو دل سیر ..

مگه میشه باشیو تنها بمونم .

پسندها (11)

نظرات (3)

مامانِ بهار
12 تیر 93 19:26
خدا هر دوشون رو برات نگه داره عزیزم.
مامان طاها
13 تیر 93 2:49
آفرین عزیزم.خوبه که آدم قدرشناس محبت دیگران باشه .پدر و مادر که جای خود دارند.
ابجی سجا
13 تیر 93 21:43
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ …