قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

عكس شاهزاده كوچولو

1392/10/14 15:56
535 بازدید
اشتراک گذاری

نفس که میکشی اروم میشم...
دلت که میگیره "گریه میکنم...
آه که بکشی زار میزنم"لبخند که بزنی ذوق میکنم..
از اول"جزئی از همیم"من درد میکشم تو متولد میشی...
تو بچگی همبازیت میشم"مدرسه که بری همکلاسیت..
بزرگتر که بشی"امیدوارم با من غریبه نشی...
چون من بهترین دوستت میشم..
یه وقت یادت نره!!!!
من همونم که همبازی تو بودم..
همون قدر کودک"همون قدر ساده..
بارها چشم گذاشتم وتو قایم شدی"خودم وبه ندیدن زدم وتو بردی..
من فقط لبخند زدم..
وقتی بزرگتر شدی این رو یادت نره که من همونم..
همون مادر همیشگی"من عوض نمیشم"تو بزرگ میشی...
من همونم که هستم هر چه بزرگتر بشی ونا خواسته ازمن دورتر..
دلم همیشه کنارت وهمراهته..
ولی من همیشه لبخند به لب دارم..
حتی وقتی نوبت توئه بگی دوستت دارم "من میگم دوستت دارم ..
اره پسرم دوستت دارم و
برای من همین بس که مادرم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ابجي سجا
18 دی 92 12:25
ماشاءالله خدانگهداره براتون موافقم خاله
نجمه مامان امیرعلی
9 بهمن 92 17:23
راستی خیلی هنرمندیا عکسا خیلی باحال بودن