قند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايلياقند و عسل مامان و بابا سيدمحمدايليا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ღايـــليـــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ

سيسموني

1392/11/8 16:02
1,727 بازدید
اشتراک گذاری

اينم كمد و تخت و گهواره و........ كه مادرجون زحمتشو كشيد

 

سبد و قنداق فرنگيت خونه مادرجون بود يادم رفت بزارم آخه شبا اونجا ميخوابي

 

 

امروز صب وقتي خواب بودي مثل فرشته ها شدي  

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نادیا
7 بهمن 92 15:57
واااااااای چه اتاق خوشگلی داره شاهزاده ی ما
ابجي سجا
7 بهمن 92 22:16
الهي قربون جشات عزيزم اتاقت خيلي قشنكه مباركت باشه
ابجي سجا
7 بهمن 92 22:18
تو آسمون زندگیم ستاره بوده بی شمار اما شبای بی کسیم یکی نمونده موندگار یکی نمونده از هزار ستاره های گم شده در شب من هزار هزار اما همیشگی " تویی " ستاره ی دنباله دار....
مامان رادین جونی
8 بهمن 92 1:15
باتشکرحل شد موضوع اینقدر گشتم تا پیداش کردم
مامان نادیا
8 بهمن 92 8:14
واااااااااااااااای چه اتاق خوشگلی داره این شاهزاده کوچلوی ما
ابجي سجا
8 بهمن 92 11:45
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ: ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ، ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ …. دوستت دارم محمد ايلياجان
عمه مهدیس
8 بهمن 92 12:41
وای چقدر خوشگل شده خدا حفظش کنه هر روز خوشگل تر از دیروز میشه جیگر.دلم هواشو کرد دوست دارم کنارم باشه محکم بغل و ماچ کنمش
نجمه مامان امیرعلی
9 بهمن 92 17:09
سلام عزیزم مبارک باشه وسیله ها به سلامتی دست مادر جون درد نکنه عزیزه
ابجي سجا
10 بهمن 92 10:48
هر روز خورشید به خاطر "تـــــــــــو" می تابه. ماه هم هر شب واسه تو از راه میرسه. فصل ها هم فقط به خاطر تو جاشون رو به همدیگه میدن. این زندگی مالِ توئه ! هدیه ی توئه !
ابجي سجا
13 بهمن 92 10:52
سلامتی کسی که تودل مانشسته ،کرایه هم نمیده!!
ابجي سجا
13 بهمن 92 20:45
خاله جون خيلي خوش اومدي
ابجي سجا
14 بهمن 92 21:33
الهی تکیه بر لطف تو کردم/ به جز لطفت ندارم تکیه گاهی گرفتم دامن بخشنده ای را / که بخشد از کرم کوهی به کاهی
مامان رادین
15 بهمن 92 13:38
سلام عزیزم ماشااله چه نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه ممنون که به وبلاگ فرشته کوچولوی خونمون سر زدین باز هم بیاین خوشحال میشیم راجع به تبادل لینک هم که گفتین با کمال میل خیلی خوشحال میشم
خاله رضا
15 بهمن 92 14:55
ماشالا چه گل پسری خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم منو لینک کنید
ابجي سجا
18 بهمن 92 11:31
خدایا... به داده و نداده و گرفته ات شکر... که داده ات نعمت است... نداده ات حکمت است... و گرفته ات امتحان آمین یا رب العالمین
مهسا
23 بهمن 92 16:36
مبارک گل پسری باشه اتاق خوشگلش با تبادل لینک موافقم لینکتون کردم با افتخار
♥مامان عطيه و بابا امير♥
پاسخ
آخه آدرس نزاشتي گلم چ جوري بيام
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:50
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم